paranoid

Sitter här med min varma koppen-soppa och är paranoid som bara jag kan vara. När jag vaknade i morse hörde jag hur någon var på taket, och sånt inbillar man sig bara inte. Jag hörde verkligen fotsteg och ett metalliskt klånkande, typ från en hink eller liknande. Trodde att det var en sotare som jag inte visste om, så jag ringde pappa och frågade.
"Nää" vart svaret, "Sotaren var ju hos oss för bara ett tag sen!"
JaHA!? Jag springer ut och kollar för att se om det faktiskt är någon som är på taket. Jag ser ingen på taket, men däremot ser jag en skåpbil på andra sidan gatan. Jag behöver väl kanske inte tillägga att jag är nog så rädd för skåpbilar som det är. Dessutom hade den här inte ens någon text på sidan. Det är ALDRIG skåpbilar på vår gata!
Bara jag och Ellen hemma nu, och snart ska jag till Linn och lämna Ellen ensam. Kul.

Ordbajsningar
Postat av: pälstjejen

cp

2008-10-31 @ 16:13:09
URL: http://vickie.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0