PÄLS

Alltså, få saker denna vecka är lika rolig som uppståndelsen runt Erikas blogg om pälsdiskussionerna. Herreminje. Kan ju redan nu säga att jag håller med henne starkt, fattar inte vad själva diskussionen är. Hur kan ingen INTE hålla med henne? Jaja, kolla in händelseförloppet några inlägg tillbaka här: http://erikajuh.blogg.se.
Har hetspluggat historia denna kväll och reklampaus-pluggat under Ugly Betty och House. Tisdagar är inte bästa kvällarna för studier, helt enkelt. Hade både matte- och spanskaprov idag. Matten gick bra, spanskan gick.... hrrm... bra. Men men, vi får väl se! Nu ska jag försöka sova igen mig lite. Lalalalalala.

Bjuder på en liten gobit från Anders & Måns också, så här på kvällskvisten. Enjoy!

Ordbajsningar
Postat av: petra

Jag har hört att det är oseriöst från andra hållet..

2008-10-22 @ 15:23:00
URL: http://shockwaves.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0