LINN!!!!!!!!!!!!!!!!

LINN KOMMER HEM, LAGOM TILL JUL!
Är detta inte ett JULMIRAKEL och JULTECKEN så vet jag inte VAD som är!!! Självklart väldigt synd att det inte verkade funka för henne där nere, men jag är så glaaaad att hon kommer tillbaka, ÅÅÅHH VAD JAG HAR SAKNAT HENNE!

Idag har jag stannat hemma, första sjukdagen på hela gymnasietiden! Det var ganska skönt och välbehövt! Tänkte egentligen plugga spanska och matte, men istället blev det Ice Age 2, The last Mimzy, Dödligt Vapen 3, varm mjölk (!!!!!!!!!) och lång, varm dusch. Nu mår jag mycket bättre! Det är tur, för ikväll kommer TESS! hit för att se senaste House osv osv.

Måste bara berätta om vår äckliga tvål! Det står stort på den "REAL OLIVE OIL!" som att det vore något BRA?!?!? Den är SÄMST! Den luktar typ kemiskt avfall! Jag gick en hel dag och trodde att jag typ muterats eller andats in radioaktivitet, för jag kände en konstant lukt av äckelpäckel! Upptäckte till slut att det då var helvetes-tvålen, nu bojkottar jag den. Usch!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0