konsekvens

Jag och Vickie kör "Sanning och Konsekvens" fast... utan sanning. Bara utmanar varandra med saker att göra i klassrummet. Jag har tex fått ställa mig på stolen och säga "Ironman, come and save me!" (med inlevelse) och Vickie fick allt lägga sig och simma på bordet och säga "HJÄLP, JAG DRUNKNAR!".
Tråkmånsarna som jag ska spendera kvällen med sköt dock ner oss och sa att vi var mogna 12-åringar.

Imorn blir det fiesta i Vindeln med Söthanna och Jekkie. Det blir kul, vi kan... ta promenader...

Justja! Fick precis ett litet jobb som klistra-på-adresslappar-på-broschyrer för bara.... hmm... 100 KRONOR I TIMMEN! Visst, det är på fredag på lovet, men ändå. Väldigt, väldigt värt!

Ordbajsningar
Postat av: erika

på lov är varje dag fredag.

FIESTA

2008-10-23 @ 23:35:52
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0