kokokoko

Är helt slut efter dagens bravader på Costas. Hela 6,5 timmar tog det att skjuta undan alla bord och stolar och skura allt bla  bla bla bla, men jag räknade ut att jag tjänae över 500 kronor på det, så... ja, det funkar. Hehe. Tyvärr räknade jag också ut att i slutet av November kommer jag vara bortrest i typ tre helger så he blir inte mycket mer klirr i kassan.

Just nu ligger tankarna, som egentligen borde plugga franska, hos Jekkie i England, London. Imorn ska hon se Queen spela. ÅÅÅÅHHH AVIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DESSUTOM tåls det ju att tilläggas att självaste ROBERT DOWNEY JR spelar in en film just i detta nu I LONDON!! GAAAAH!!! Det värsta är typ att Jekke inte skulle känna igen honom om hon såg honom. Eller jag vet inte, kanske.

Justja - hej farmor och farfar! Dom var här i helgen och tillkännagav att de följer min blogg, hahaha. TREVLIGT! Får passa vad jag skriver här, antar jag. Snart kommer väl hela släkten följa mitt privatliv här på bloggen. Men shit vad det där lät som om jag vore värsta kändisbloggaren. Gosh, så töntigt.

Kan ju tillägga att jag ser på Singing Bee - VEM drömmer om att bli en av dom där dansarna som står där med sin fula små koreograferade danser till typ.. "Vi gräver guld i USA?"!?!?!? Och dom där bakgrundssångarna går ju inte ens att kommentera!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

asså vad är oddsen att jennie är i london samtidigt som robban?!

2008-10-12 @ 20:39:48
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: jekkijekkiejekkie

Hahahahahahahahah alltså det värsta är att jag säkert inte skulle känna igen han! ahahahah

2008-10-16 @ 10:39:00

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0