julmusik

JOHODÅ! Här hemma hos familjen Kling spelas det redan julmusik! Det äger! har dessutom haft juletröja på mig idag, så jag känner mig extra julig. Och justja, nämnde jag att det SNÖAR?!?!?!?!?!??! Eller det snöade, i alla fall! Hihi!!!!!!!!!!

Idag drog jag mig upp med tuppen och for till skolan för att sätta adresslappar på broschyrer. 100 kronor i timmen, inte helt fel extraknäck! Rektorn sa att vi kunde räkna med att det skulle ta ca 5-6 timmar, så dt var ju rejält med klirr i kassan! När vi dock var klara efter två timmar blev vi lite sura. Då sa han att jobbet SKULLE kunna ta fem timmar, så vi skulle få lön för fem timmars arbete. NAJS?!?!?!??!?!???!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
Sen gick jag till Jekkie för lite lunch, ochchillade där ett tag. När jag kom hem såg jag senaste House (OMG OMGOMGOMGMG!!!!!!!!!!!!) och nu ska jag precis sätta in cookiesarna i ugnen! Snart kommer väl bus-TESS! och de andra. Mys mys mys.
JULEMYS!

Det snöade idag, IHIHIHIHIHIHIHHIHIHIHIHIHHI dampfnizz

Ordbajsningar
Postat av: du får ALLT gissa nalta

igår = jul

2008-11-01 @ 10:54:27

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0