JUL

ASSÅ SHIIIIIIIT, ni ANAR inte hur mycket grejer som har varit juliga idag!
Bevis på att julen EGENTLIGEN är här:
  • Vaknade med Lucia-låten på hjärnan (natteeeen går tunga fjääät)
  • Pratade hela bussresan med Hanna om julen (fast det kanske var lite pga första punkten)
  • Erika hade jullinnet på sig
  • Vickie spelade julspelet
  • Idil började sjunga på Jingle Bells Rock UTAN ANLEDNING!!!
  • TESS! drack julmust idag!
  • Vi sjöng "Tänd ett ljus" på kören, och det förde tankarna till ett år sedan då jag, Linni och Ricki planerade att sjunga den på julavslutningen, med stämmor och allt.
Om ni nu tycker att detta bara är COINCIDENCES och att jag bara är crazy så är det NI som är CRAZY! JULEN ÄR HÄÄÄÄÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Julen är här och lyser frid på jorden. Glädjen är stor i ett barns klara ögon bor den. Julen är här i våra mörka länder. Kom låt oss ta varandras händer när julen är här.

2008-10-16 @ 22:00:27
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: vickie

du är crazy

2008-10-17 @ 08:57:01
Postat av: Jenjieenienei

DU HAR FÅTT FNATT PÅ JULEN! GÅ Å GIFT DEJ TILL DEN DÄR JULSPEL-LÅTEN!



Jag längtar till julen!

2008-10-17 @ 10:30:34
Postat av: alva

jag längtar också till jul

2008-11-03 @ 17:25:57

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0