joppigt

Hann typ vara på gymmet i några minuter innan det ödesdigra mjälthugget! Har typ aldrig haft så ont NÅGONSIN, började misstänka blindtarmsinfektion efter ett tag. Var tvungen att avbryta träningen efter tio minuter på gå-runt-i-cirkel-med-benen-maskinen och tjugo minuters vila. Sen när jag skulle gå till Vasaplan gick jag i ½ km/h och dubbelvikt av smärtan, tog mig kanske en halvtimme att bara komma in till stan. Dessutom brukar väl mjälthugg sluta göra lika ont när man står still? Icket. Usch, usch, jag måste tänka efter bättre nästa gång jag slänger i mig renskav, potatismos, macka och rulltårta... hrrm...
Efter en eftermiddag fylld med smärta och besvikelse blir det skönt att spendera kvällen med gomiddag och tårta (Ellens födelsedag), TESS! och Robert.

Ordbajsningar
Postat av: vickie

ingrid, du är fet. det är det som är problemet

2008-10-11 @ 15:35:40
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej jag tror det hela handlade om att världen straffade dig med tanke på att du är så snygg och snäll hela tiden. Du får helt enkelt bli lite mer bitchig Ingrid.

2008-10-12 @ 15:58:20

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0