GOSPEEEL

Jag och Jekkie har precis varit på kören! Mycket gospel, kan jag lova! Det gick mycket bättre den här gången, och det var riktigt, riktigt mäktigt att höra alla stämmor bakom sig och alla bah släpper loss och sjunger och...!!!!! WOOOH! Vi sjöng hela vägen hem, gjorde även om våra favoritlåtar till lite mer rockiga och så vidare. Det är najz med stämmor!

Nu måste jag dra en apa och räkna upp vad jag ska måsta göra för skolarbeten. Tydligen uppenbarade sig ett matteprov på tisdag, alltså måste jag räkna ifatt mig alla uppgifter jag inte kan (ALLA uppgifter) under helgen... Dessutom kommer Erikas röst eka "-x-=-, +x+=+, -x+=-" Okej, nu vet jag inte ens om det faktiskt var så det var... Gud så pinsamt.
Dessutom tänkte jag sätta mig ner och skriva ihop den där lilla ansökan till stipendierna på skolan som jag inte fick förra året... Den besvikelsen kommer aldrig sluta jaga mig! Nu jävlar ska jag få det!!! Någon (Nora, om du läser min blogg där borta i Talinn eller vart du var?) om jag ska söka franskastipendiet, måste jag skriva ansökan på franska eller svenska? Ah well, he kom väl.
Okej, det var inte så många saker jag behövde göra, men... ja. Mycket för mig.

Nu ska jag... vet inte vad... Dricka vatten? Skriva Honeysuckle? Kansche.

Ordbajsningar
Postat av: petra

Jag vill också vara med i kör! Vart är ni med någonstans?

2008-10-03 @ 17:27:21
URL: http://shockwaves.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0