busy

Skulle kunna sammanfatta början på lovet med att jag har varit hemma ca 5 timmar på fyra dagar. Torsdagen spenderades hos Becky tillsammans med henne, Malin och Erika. Vi såg Nyckeln till frihet och jag längtade lite efter Linni.

På fredagen skyndade jag hem, duschade, for tillbaka till stan för att ta bussen till Vindeln där jag gjorde SUCCÉ, minst sagt! Träffade Söthannas familj, väldigt söta. Sötfamiljen får dom väl heta. På lördagen chillade vi, såg Edward Scissorhands och sen tog jag och Jekkie bussen hem.

Innan min buss gick från stan träffade jag nyhemkomna Linn (LINNI LINNI LINNI LINNI ÄR HEMMAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!) och vi konstaterade att allt var same same but different. For hem, åt lite, såg Brudens bäste man, som faktiskt var ganska kul om det inte vore för det extremt uppenbara, men ja ja.
Sen for jag på Vickies fest. Det var... ja, det var väldigt synd om Vickie och Ida, men jag tyckte det v ar ganska spännande, jag! Alla blev sura när partystämningen dog, men jag tyckte allt var rätt... jamen, spännande.
Sen drog vi till Linni. Där blev hennes läpp allergisk och svullnade till oanade längder, så hon for till akuten. Jag och Erika sov med Linnis lillasysters emokompis som jag misstänker ville suga mitt blod...

Idag gick jag och Erika upp hurtigt tidigt, väckte Linni som kommit hem från akuten klockan 06.00 och for sedan till jobbet. Tyvärr ställdes ju klockan om i natt, så vi var självklart en timme för tidiga. Becky lyckades i alla fall dra sig till Costas och släppa in oss ändå, och vi jobbade hårt, hårt.

Nu har rumpskottet kommit tillbaka, vilket innebär att jag inte ens kan SITTA för att ta igen mig i några sekunder. Som sagt, ca 5 timmar på 4 dagar. Men det har varit en händelserik början på lovet, jag gillar det!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0