skumboll

Idag på bussen satt jag precis bredvid dörrarna. Mittemot mig, på andra sidan gången, satt en kvinna och åt ett äpple. När äpplet var uppätet så jag att hon inte hade någonstans att göra av det. Till slut, när dörrarna öppnades på nästa hållplats, så snörde hon ut det jättehårt och vände sig framåt igen för att koncentrera sig på sitt bussåkande.
Det hon inte såg var att äppelskruttet träffade en förbicyklandes cyklists framdäck och gjorde att hans cykel tvärstannade och han flög över styret!!!!! Inte jätteallvarligt, inte som att han FLÖG, men han åkte då över styret. Mer såg jag inte eftersom bussen körde därifrån, men ÄNDÅ! Jätteskurre! Att det lilla äpplet kunde få en man att åka omkull?

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Hahahahaahah :D roooligt!! Men stackars cyklist... ofta det kommer ett flygande äpple liksom

2008-11-13 @ 08:41:07
Postat av: Hanna

haha det är farligt att vara cyklist i umeå med andra ord :P jag lovar den där tanten som kastade var egentligen du Ingrid!

2008-11-13 @ 09:35:14
Postat av: pälstjejen

hahahah askul

2008-11-13 @ 10:02:03
URL: http://vickie.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0