scary

Hej allihopa!
Nu är det ju så att många tror att det är Halloween (även fast det egentligen är JUL!) och jag har i alla fall hittat en sida där dom sätter ihop de läskigaste videosarna som finns ute i cyberspace. Jag rekommenderar alltså inte detta för någon att se, jag har inte sett det själv, men jag lägger ut länken här bara för att jag ska kunna se det senare tillsammans med Ricki och Linni på skolan någon gång. Här är den: http://www.switched.com/2008/10/31/15-scariest-ghost-videos-on-the-web-2/ men som sagt, jag rekommenderar att INGEN SKA SE DET, för det är säkert skitaläbbigt!

In other news: Jag har blivit av med mitt perfekta städjobb på Costas, samt att jag har tänkt köpa en menskopp!
NU FÅR NI INGE MER INFO OM DETTA UTAN NI FÅR GISSA ER FRAM!

Ordbajsningar
Postat av: pälstjejen

du kan städa upp golvet efter du har mensat ner det istället, win win!

2008-11-01 @ 16:09:59
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: Anonym

BAJSBAJSBAJS

2008-11-01 @ 16:55:41
Postat av: Pappa

Har du blivit av med jobbet?

2008-11-01 @ 19:05:23

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0