kuriosa

Här är lite kuriosa om mig och mitt spännande liv: Sen gymnasiet började, för ca 1½ år sen, har jag använt upp endast tolv stift till min blyertspenna. Det kanske säger lite om hur mycket jag antecknar på lektionerna. Det kanske också säger lite om hur bra det gick för mig på historiaprovet alldeles nyss. Tänker inte säga nåt själv, du får lista ut.

Var och kollade på lägenheten igår kväll. Just nu slits jag mellan att lägga upp min egengjorda bild på planlösningen (med risk för att bli sågad av pappa för min dåliga proportionella ritning) eller bara göra en halvdan beskrivning av hur bra den är. Fast i och för sig brukar ju farmor och farfar läsa bloggen, och dom är nog ganska nyfikna... Är det töntigt? Är det töntigt?! Jo, det är det, men som Linni säger: "Det är ingen hemlighet att du är en tönt"
Fast nu gjordes valet åt mig, eftersom det inte gick att ladda upp några bilder här. Happ. Då förblir jag väl ofrivilligt cool, då!  


Ordbajsningar
Postat av: erika

MEN CP! Fattar du inte att om jag bor hos en katolik och tvingas hjälpa honom att konvertera andra så kommer allting handla om katolicism, alltså blir det ju ett katolskt äventyr. DUM!! Samma sak som ett amerikanskt även....

GAAAAH

Berrewirra inte om saker du inte vet.

2008-11-18 @ 20:19:35
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0