klungan

Har varit och sett på Klungan idag med Floff och mormor och morfar. Det var riktigt, riktigt roligt. Tråkigast var att det satt en råknäpp (norsk?) tjej alldeles bredvid som verkligen asgarvade när ingenting händ, typ att någon gick fram på scenen för att börja prata. Sen när det riktigt roliga var och alla ANDRA asgarvade, DÅ var hon alldeles knäpptyst!!! Dessutom åt hon massa illaluktande nötter så mina läppar svällde  upp. Men det gjorde inte så mycket, för allt det andra var verkligen skitkul!


Annars har det varit rätt kaotiskt här efter middagen, men mest försöker jag typ bara dra mig till att läsa den jädra boken jag skulle ha läst ut för länge sen. Tidigare idag när jag kom hem från Erika (trevlig kväll igår med tjejerna och fia med knuff) försökte jag sätta mig ner och läsa, men jag blev jätteyr, typ sjuklingsyr. Så jag gick och la mig och sov lite, helt enkelt. har fortfarande lite hosta och sådär. Och nu orkar jag verkligen inte sätta mig och tänka. Usch.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0