hurgaga

Jag hurgaga av personer som försöker vara modemedvetna/poeter i sina bloggar, typ skriva med texten i mitten av sidan och skriva saker som "Åh, när det är alldeles vitt ute älskar jag att ta fridfulla promenader? Är det bara jag? Snön ligger tyst mot taken och endast tomten är vaken. Hihi! Eller vad tycker ni, läsare?"
Och skriva oprovocerade kommentarer på okända personers bloggar bara för att få läsare, för man VET att man har ett helt meningslöst liv som det är. "SNÄLLA, LÄS MIN BLOGG SÅ JAG ORKAR LEVA ETT TAG TILL!"
Okej, okej, jag lever själv inte ett speciellt händelserikt liv, men jag försöker inte lura in folk på min blogg i alla fall!
Okej, jag erkänner, jag skriver endast detta klagomål för att undvika att plugga. Men icket. Nu blir det spanska.
Spanskaprov på onsdag
Franskaprov samt redovisning på torsdag
Försöka läsa på så att jag kan något om EU för att inte verka helt puckad i MALMÖ!
Och ja, jag räknar upp det där för alla hela tiden bara för att kunn avsluta med att jag ska till Malmö på fredag över helgen, hähähä. I mitt huvud kommer jag träffa någon fa-a-ajn fransman som kan röva bort mig till sitt Château över sommaren. I wish.

NO! ESPAÑOL AHORA, POR FAVOR! AY AY AY CARAMBA!




Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Okej Ingrid, betyder detta att det är slut med mina försök till poesi? Jaa, jag fattade allt vinken. KUL ATT DU KUNDE SÄGA DET I MITT FACE!

















Var det någon som förstod att det var ett skämt? KANSCHE. Var det en vink, fattade jag den definitivt inte. Men jag hatar också alla som bara vill att man ska läsa deras blogg. SOM OM JAG BRYR MIG!

Jag hejar på dig och din spanska, och då får du helt enkelt lov att ta med mig till Malmö. Så det så.





Förresten, alla, läs min blogg. FNISS FNISS

2008-11-25 @ 19:36:01
Postat av: evelina

SV. åh tack så mycket :)

nej den bilden tyckte jag ej om..

Ha en bra dag!

2008-11-26 @ 11:45:25
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahahahahah jag AVSKYR också sånt! Eller sånna som ba "ååh helgen avr så bra blablabalbalabla....." SEN i slutet av texten kommer något osammanhängande i kursiv text, typ "I hate you...Don't let me down again... You're dead to me."



Så att typ vi som itne har nått med saken å göra ska fråga "VAD HAR HÄNT?!" bara för att dom inte vågar skriva ut det direkt. FULT!

2008-11-26 @ 12:24:25
Postat av: Linnéa

Haha, hatar dem också! Antingen har man en modeblogg (är helt okej med det, läser många modebloggar) eller så har man en textblogg (som typ jag kanske har). INTE BÅDE OCH! Det ser så himla illa ut att först typ "flickan står på stranden" och sen ba "åh kolla min snygga fuskpäls som jag köpte på hm divided för 398 spänn hihihi". Haha.



Hoppas du träffar någon fransman!

2008-11-27 @ 00:01:37
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0