historia

Som uppehåll i pluggandet råkade en 33-årig snubbe från Peru adda mig på msn. Han ÄLSKAR tydligen historia och berättade att han hade 85 filmer om andra världskriget och hans dröm att är att få fara till Auschwitz. Han gillar även ABBA och Roxette, såklart. Nu försöker han dock få reda på om Sverige har sand runtomkring sig. Varför vet jag inte.

Ellis Mansvalp säger (15:36):
is there sand around sweden?
[email protected] säger (15:38):
siiii
[email protected] säger (15:39):
todo el mar tiene sand

Och nu undrar han om jag har kort på mitt hav. NÄE, DET HAR JAG INTE, PUCKO! VEM FAN TAR KORT PÅ HAVET?!

In other news: Det tog mig ALLDELES för lång tid för att fatta varför ordet "böschkrasch" blev rödmarkerat i OpenOffice.

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Hahah jag fnissade gott till ditt "böschkrasch" :)

2008-11-15 @ 21:54:23

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0