bonjour

Nu har jag och Jonas komponerat ihop ett litet tal vi ska hålla imorgon på EUP inför alla andra som är där. Jag ska prata franska, deni! Kommer dock inte höras så mycket eftersom vi kommer alla prata samtidigt på olika språk. Ju mindre seriöst desto bättre!

Nu är det redovisningar av sjöar (?) vilket är ganska tråkigt. Vår gick faktiskt ganska bra, men det ska bli tråkigt att sitta och lyssna på alla andras nu... Ah well.

Ikväll blir det dusch, middag, kör, packning, sova, för att sedan bege sig upp tidigt, tidigt till Malmö. Hähä. Ses efter helgen, eller nåt.

Ordbajsningar
Postat av: jekkiieee

IIIH LYCKA TILL IDAAAAGKKK!

2008-11-28 @ 10:28:07
Postat av: jekkie, igen

MAKE ME PROUD!

2008-11-28 @ 10:28:43
Postat av: Hanna igen (fast inte igen men ändå)

GOOD LUCK LITTLE GIRL WITH BEAUTIFUL SHOES! FEET ARE MAKE FOR WALKING BUT YOURS WILL MAKE HISTORY!



Höhö eller nåt

2008-11-28 @ 13:33:17
Postat av: Hanna igen (på riktigt igen)

Min engelska sög ju, jag tar det igen.



GOOD LUCK LITTLE GIRL WITH BEAUTIFUL SHOES! FEET ARE MADE FOR WALKING BUT YOURS WILL MAKE HISTORY!



Höhö eller nåt





Bättre denna gång, right?

2008-11-28 @ 13:35:08
Postat av: TESS!

Hoppas det går bra :D

2008-11-28 @ 19:07:21
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: pälstjejen

men vafan ingrid.. inte konstigt att du är konstig med alla dina konstiga vänner...



aja hoppes att du har det bra där nere... och kommer tillbaka med en sexig skånskdialekt, raour..

2008-11-28 @ 21:52:44
Postat av: Hanna

Jag förstår inte vad pälstjejen här försöker påpeka; är vi konstiga? Va? Nääääää. Det har någon aldrig kallat oss förut.



;)



Förlåt, jag har bara en allvarlig period av dålig humor, jag ska ge mig nu :P

2008-11-29 @ 11:39:34
Postat av: Bonjour

Je sui très fière de toi :)

2008-12-01 @ 21:21:24

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0