bajz

Nu gäller det att hålla reda på alla olika begrepp i historian... Eftergiftspolitik hit och antisemitism dit. Fy så tråkigt, men samtidigt intressant? Hmmm...

Känner hur min kropp bara faller samman, och det börjar med mitt ansikte! Jag har alltid varit väldigt lyckligt lottad när det kommer till hudvård osv, för jag har kanske haft... tre-fyra finnar samtidigt som HÖGST. Och aldrig finnar på kinderna förutom när jag och Erika börjar prata om hur man aldrig har det på kinderna... Då får jag dom... Hur som helst verkar detta vara en dålig period för mig. När jag vaknade imorse kunde jag bara se röda små prickar, som jag täckte för så gott jag kunde. Ni som känner mig vet att jag inte är speciellt utseendefixerad, men det där var tamejtusan icke fint! Jag är dessutom ganska otålig, så jag lyckades slita bort en helvetesfinne, och lite hud följde med. Den ska jag spara åt markattan (Erika).
Men seriöst, dock; kan jag sluta finna finnar? That's right - FYNDIGA INGRID ÄR I FARTEN!

När jag läste Hannas kommentar om hur hon saknade våra lördagstraditioner med att ligga i pyjamas och se på So you think you can dance fick jag typ värsta anfallet och började längta som en galning. MÅSTE... SE... SO... YOU... THINK... YOU... CAN... DANCE... I... PYJAMAS... GAAARRGHH

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

JAMEN ELLER HUR!!



Och finnar är icke roligt men men, vi människor verkar vara förbannade med dom ändå.

2008-11-17 @ 16:52:38
Postat av: Linnéa

2008-11-17 @ 21:23:50
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/
Postat av: Ninna

Men åååh, råkar alltid klicka för snabbt. So you think you can dance ger mig alltid blandade känslor. Jag vill grina för att de är så bra, sedan vill jag grina för att jag tänker på min egna usla taktkänsla i jämförelse med deras!!

2008-11-17 @ 21:24:59
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0