väntan

Här sitter jag bland UIGare och Ghananer och bara väntar på att mina klasskompisar ska göra färdigt matte nationella. Som vanligt hann jag klart med provet före alla andra (iaf de allra flesta) och får alltså sitta här i en och en halvtimme och invänta lunchen. Jag får alltid samma blick av Viktor när jag går ut ur skrivsalen före alla andra. Inte så intelligent....
Jag gullade lite med Nora också så jag fick gå in på franskalektionen och hämta datorn. Hon nöp mig i kinderna - DENI! Sen gav hon mig komplimanger inför hela klassen om hur duktig jag måste vara som är klart med provet så snabbt. "MMM, RIGHT!" sa jag då. Schnel Nora.

Nu ska jag nog skriva lite Honeysuckle, men tyvärr får jag känslan av att någon står bakom mig hela tiden. Det gör mig lite illa till mods faktiskt. Okej, det är en trapp som är bakom mig, så det går upp och ner folk hela tiden, men ändåååå. Tänk om någon får syn på min bloggadress, går in och börjar trakassera mig?! AARRGHH THE PRESSURE!
Nä, ska lägga av nu. Jag är en plingklocka.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0