twilight

Jag måste bara berätta om hur förföljd jag egentligen är. Mikaela kom för ungefär en vecka sen och berättade att hon läste värsta bra boken, om en tjej som träffade en kille som hette Edward.
Mikaela: Jaa, den är värsta mysig!
Jag: Jaa, det är den säkert...
Mikaela: Ja, i alla fall, så visar det sig att den här Edward är en vampyr!
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Skrattade jag och dog lite inombords.
Sen, för några dagar sen, började TESS! tjata om samma bok, Twilight då. Hon sa att den var superbra och bla bla bla. Tydligen hade den där vampyr-Edward på sig beige läderjacka och röd polotröja, och det tyckte inte jag lät så attraktivt.
Hur som helst så hetsade TESS! mig att läsa den igår kväll, och jag sa bara "jaja, whatever" och viftade bort det.
IDAG när jag kom hem från skolan och slänger av mig kläderna i hallen (jag är nu naken) så ser jag att den JÄVLA BOKEN LIGGER I TRAPPEN!
Jag är så jävla förföljd, och nu tänker jag inte läsa den i ren protest. ÄGD, BOKEN!

Happy moment of the day: Att skojas lite med Janneboy när mer än halva klassen var borta. Ganska trevligt.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

MEN JOOOEEE DU SKA LÄSA DEN!

2008-05-30 @ 15:35:49
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: TOVA

HÅLLER MED FÖREGÅENDE TALARE.

2008-05-30 @ 20:11:18

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0