stjärt

Stjärt är ett roligt ord, det ska jag använda betydligt mer.

Långhelgen har självklart varit extremt härlig och gett mig en smak på sommaren. Jag tror det kommer bli en alldeles utomordentlig sommar, måste jag säga. Många härliga personer att umgås med, tjäna lite kulor och PARIS, selfclare! Vad mer kan en kvinna som jag behöva? INGET!
Eller möjligtvis lite Bill eller rent av ROBERT! Ja, ni läste rätt, Robert Downey Jr är bara föööör fin, alltså. Okej, den där bilden gjorde honom kanske inte rätta, men han är en sån som man måste se in action för att fatta. Jag såg alltså Iron Man igår, och även om några andra blev besvikna så var jag ganska... äähmm... nöjd? Hehe... Nä, jag kände mig typ lite dum när jag kom ut ur biografen och var alldeles pumped up on adrenaline och alla andra bah "asså, vad FAN?! Varför inge mer Iron Man- action??!" och jag bah "hehehehee, han var ju så fiiiiiiiiiiiiiin!!!"
Men så går det väl när man är liten, ung och kåt. Eller nåt sånt.
Floff-floff bjöd mig på bio för att han sabbade min inspelning av Hugh's intervju på Jay Leno. Det enda han INTE fick göra var att inte stänga av TV:n. Eftersom jag spenderade natten hos Erika i V-by så kunde ju jag inte kontrollera det som pågick hemma, men jag lämnde massa lappar och ringde till och med hem runt midnatt för att försäkra mig om att ingen stängde av TVn så att allt blev inspelat. Floff stängde av TVn ändå. Morr.... Jag blev jättearg och skällde ut honom, men då bjöd han mig på bio istället så han är förlåååteeeen. Nu återstår dock bara hur fan jag ska få tag på den jädrans intervjun med Hugh? Några idéer?

Nu ska jag äta min nybakade sockerkaka och... ööh... njuta av livet?


Ordbajsningar
Postat av: TESS!

MEN DET ÄR JU REPRIS PÅ MÅNDAG DIN STJÄRT KL 11!!! SKREV JU DET PÅ MSN

2008-05-04 @ 14:25:37
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: CLARK KENT - Stålis

Du kallar pengar för kulor!

2008-05-04 @ 22:02:33

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0