sol

Åååhh, hela dagen har vi mest bara tagit oss fram och tillbaka mellan klassrummet och gräsmattan. Det har varit riktigt mysigt. Alla säger att dom gärna vill fara utomlands, men det vill inte jag. Det är ju det här som är det bästa med den svenska sommaren, antagligen vill jag inte missa det!
Nu har vi klassråd, funderade på att fika, men sen kom jag på att jag inte... ville...
Erika tjatar bara om hur det luktar varm hud... lite äckligt, tyck jag det låt.

Nu har precis klassen röstat om att vi typ ska ha tävling med piñata på skolavslutningen, men det vill inte jag. Fatta kul om alla bara stod och sjöng "sooommmar, sommar och sol, havet och vinden och doft av kaprifol" och bara står och knäpper med fingrarna osv. Skitakul!!!! Ingen fattar.

Ordbajsningar
Postat av: efter-jennie

du har skrivit massor ser jag! jag ligger EFTER

2008-06-01 @ 00:03:02

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0