slappedapp

Idag har jag sovit längre än vanligtvis, i alla fall i mitt fall. Vaknade av mig själv klockan 11, det var jätteskönt. Jag hade nästan givit upp idén om att helg = sova ut.
Drömde en jättehemsk dröm, dock. Jag drömde att jag åkte moppe från Becky igårkväll (knäppt, eftersom jag cyklade) och när jag stannade vid en korsning och väntade på att få svänga så kom det ett helt gäng väldigt fulla människor och blockerade vägen. Jag försökte ignorera en aspackad gubbe som kom fram till mig, vilket resulterade i att han började slå mig i ryggen och skrek "HALLÅ, HALLÅ?!?!?!"
Jag blev ju självklart rädd och kollade mig omkring efter hjälp, och såg till min förtjusning en polisbil som stod bredvid mig.
"Eehh... ursäkta?" sa jag försiktigt till polisen som satt vid den nervevade rutan. Jag fick ingen reaktion. "Haalllååå?" försökte jag igen. Han bara fortsatte kolla rakt fram. "HALLÅ, POLISEN!!!?? HJÄÄÄÄLP!!!" skrek jag till slut. Då tittade han bara på mig och sa "Vi tänker låtsas som om det här aldrig har hänt." och så körde bilen iväg och lämnade mig där med alla alkisar.
Jag körde efter polisbilen, men den här gången på cykel tillsammans med Jennie och TESS! Vi hamnade framför Droskan, som inte ALLS låg där Droskan ligger. Där åt i alla fall poliserna, så vi gick in där för att konfrontera dom. Väl där inne fanns typ alla jag någonsin träffat? Skitknäppt.
Sen när vi cyklade därifrån efter att ha skrikit på poliserna så... jag minns inte riktigt, men det blev plötsligt vinter, och jag cyklade rakt ner i en isvak. Då kom Jennie och räddade mig,och sen blev hon tvungen att simma vidare för att rädda TESS! som också cyklat ner i en vak.
Jaja, ska inte fortsätta så länge, för Malin kommer inte orka läsa allt detta. Knäppt var det i alla fall.

(Jag markerade bara hennes namn för att hon skulle lägga märke till det och sen kanske till och med läsa hela texten. Eller i alla fall uppfatta piken om att hon är en slö-läsare)

Vill också bara förklara mitt Happy moment av igår. När jag cyklade från Becky in till stan för att träffa Dr Jex och TESS! så cyklade jag igenom den där lilla parken precis efter Hedlundaskolan. Där såg jag en man som friade till sin flickvän. Han stod på ett knä och hon började gråta och skrek "JAA, SÅKLAART!!!" och dom pussades och kramades och var lyckliga. Jag applåderade lite inne i mitt huvud och cyklade vidare. Ack, vad härligt.

Ordbajsningar
Postat av: Jennnnieee

hahaha DR.JEX - LIKA LIVSVIKTIG SOM EN REFLEX! hehehe...

nääe men ändå coolt att jag räddade er. Måste betyda något jättedjupt egentligen, att typ jag räddat både du och tess mega-emotionellt? VAD TROS?! Jag gillade scenen med poliserna som ba stack iväg - KUL!

hihihi

2008-05-25 @ 20:59:15
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: Hanna

Näe? Men ååh va romantiskt! och du fick bara vara med i deras fina ögonblick, lite häftigt faktiskt :)

2008-05-25 @ 22:06:44
URL: http://kursiverad.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0