shia

Asså, TESS! har fått dille på Shia (inte jag, inte) så hon har bara gått och bytt namn på msn och ALLT! Det är lite läskigt hur uppslukad hon har blitt, så brukar ju bara jag bli! Hur som helst så insåg jag att hon säkert skulle vilja vara i Maya's sits i den här sketchen, så därför la jag ut den här nere.

Idag har jag varit något besatt av en filmidé jag fick någon gång under natten. Tänker inte säga vad den handlar om eller vad den ska heta. Namnet är nämligen världens klurigaste och fyndigaste namn som bara TESS! vet. Och Erika, för hon var tvungen att googla namnet så att det inte visade sig att jag fått det från någon annan stans. Dessutom kommer jag förmodligen berätta det för Jennie lite senare. Så fort hon loggar in på msn. Vågar inte prata om det högt, det kanske blir jinxat eller nåt.

Nu ska jag googla röven av mig på Robert Downey Jr, för han ÄR min nya kärlek. Har sett massa intervjuer och grejer med honom, och han verkar som världens härligaste person. Helt seriöst, han är jätterolig.
Dessutom såg jag värsta roliga intervjun med Hugh på Jay Leno, också, såååå.... Ja, försök att inte säga något till honom, han kanske blir lite avis.

Nu ska jag se Kiss Kiss Bang Bang, för den är skitbra och Robert är med... ("Would you say you're more kiss kiss or... bang bang?")

Ordbajsningar
Postat av: shias f**k buddy linn

haha, maya tror att hon kan få shia. not. för att han är min. min, min, min, min, min. min.

MIN.

2008-05-05 @ 17:16:29
Postat av: TESS!

DU, LINN HAN ÄR MIN SÅ HE BAH SKRIK OM DE! PLUS att Ingrid dedikerade sketchen TILL MIG och INTE till dig! JAG ÄR ÄLDRE SÅ JAG HA STÖRST CHANS ATT FÅ MIG EN OMGÅNG I SÄNGEN ME HAN! Försök int ens sno han!
*allt detta ska läsas med den breaste norrländska dialekten*

2008-05-05 @ 21:19:53
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: TESS!

Älskar förresten där mot slutet när shia NÄSTAN börjar skratta :D Sååå goooo' man!

2008-05-05 @ 21:21:00
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: JENNIE

Hahahahahah alltså GALNINGAR!!! JAG VILL INT HA HAN! TAAAAA HAN NÅÅÅN! *slänger iväg honom i luften*

2008-05-07 @ 08:47:19

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0