pilutta

Jag sitter och ser på Madicken och lyckan är total. Jag har alltid velat ha såna där chokladpraliner som Mia bjuder pååååå! Önskar jag levde på den tiden. Värsta stora mys-huset på Junibacken och världens härligaste kläder. Dessutom skulle jag springa överallt. Det gör dom, serru!

Tänker, i ren protest, INTE skriva något om min Valborgsmässoafton här. Det blir roligare om Erika får tro på min lilla berättelse jag skrev i hennes blogg. Jag lovar, det var precis det som hände!
Däremot kan jag avslöja att jag hade väldigt trevligt och att The Perishers var supersvängiga.

Idag ska jag och TESS! boka biljetter till Paris... Vi kommer äga, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHH

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

PARIIIIIIIIIIIIIIIS!
VART ÄRU?!
RING MEEEJ

2008-05-01 @ 13:27:58
URL: http://modertheresa.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0