MIERDA

Hela dagen har bara gått straight to hell, alltså. Nationella provet i spanska gick för jävla dåligt. Under muntliga delen glömde jag bort typ två-tre ord och blev helt tyst istället. "Y... y... yo no se.. eeh... hehe... ja" och så var det slut där. Helt värdelöst. Dessutom var jag så himla ful idag, måste äta mat ikväll. Frida ska komma hit och berätta hur lik jag är Jack Osbourne.
Imorn blir det dock bättre, då ska jag få vara med TESS! och Jennie. Vi ska dessutom se efterlängtade INDYYYYYY och det är ju bara lycka!

Happy moment of the day: Det eviga skämtandet om att jag har Tourettes. Det har jag säkert också. *skriker lite osammanhängande*

Ordbajsningar
Postat av: erika

noooo, gick inte det muntliga bra heller?

2008-05-21 @ 16:06:22
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: TESS!

INDY INDY INDY maniskt shaantande

2008-05-21 @ 19:51:35
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0