lycka

Nu har jag, flitig som jag är, skrivit klart min dikt. Ganska stolt blev jag över den också, för den var relativt bra och lagomt djup! Jag skrev om hur lycklig jag råkar vara, så det var som ingen sorglig dikt, och ingen kärleksdikt heller. Alldeles lagomt djup, alltså.

Eftersom jag har klippt färdigt filmen till Multimedian har jag inte speciellt mycket för mig just nu. Ska nog skriva lite Honeysuckle tror jag. Det är kul att jag har kunnat skriva så mycket (6 sidor) eftersom jag i vanliga fall brukar köra fast efter jag fått min idé färdiggjord. Har jag riktigt tur kanske jag till och med skriver färdigt den. Ack, om jag kunde bli rik på Honeysuckle...
Planerar även att berätta om The Pointing Game som jag freakade mina klasskompisar hjärnor med igår. Leken går ut på att en person (jag, då) sitter och pekar på alla runt bordet och säger ramsan: "This is the pointing game. Listen very closely, now tell me who it is." med ett pek för varje stavelse. Sen ska alltså dom andra försöka gissa vem det "är". Det blir roligt för mig som vet vem det "är", ännu roligare om man har någon annan vid bordet som också vet som "är", i det här fallet Erika. Då kan man sitta och skratta åt dom andra som blir helt galna när dom inte kan lista ut det. Det är också kul när någon blir alldeles uppspeltnär dom tror att dom vet grejen. "OKEJ, OKEJ, JAG TROR JAG VET, KÖR IGEN!.... nähä..."


Ordbajsningar
Postat av: TESS!

JAG VET HUR MAN GÖÖÖÖR!

Du kan ju köra "black magic" också :P

2008-05-09 @ 12:03:30

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0