larry

Ack och ve!
Idag har jag och TESS! sett så mycket Ally Mcbeal så det inte är sant. Jag hör vinjetten i huvudet som John hör Barry White. It's my sex song. Ta't lugnt, ni fattar inte om ni inte sett Ally.
Hur som helst kan jag härmed konstatera att Larry Paul är världens mest perfekte man och att han UPPENBARLIGEN inte passar ihop med Ally. Den fule jäveln. Gosh alltså.
*nynnar* I've been searching my soul tonight, nananananaaa (inget vet vad hon säger där). Alltså, helt seriöst - en sådan stor invasion av Ally och 90-talet har gjort att jag nästan är beredd på att slita fram mammas gamla kläder och börja klä mig som dom i serien. Det är nästan snyggt, förutom mittbenan och ingen bh-konstaterandet. Förstår mig inte på det, I never will.

APROPÅ WILL, så har jag och TESS! laddat upp Breadcat Productions nyaste sketcher. Vi skrev också ett litet brev till Will och tipsade om att han borde se dom. Jag tror han kommer göra det, så blir vi alldeles kända osv osv. Funderar även på att kanske maila Ellen om vår lilla produktion, jag tror hon kommer gilla det.

Måste också bara berätta att jag har saknat Jennie som ett paraply saknar dom där små piggarna längst ut på varje pinne som gör att det spänner sig. Hon är så fin, så fin. Jag ska bli bättre på att ringa OCH på att prata i telefon. Den lilla gumsan har ju faktiskt fyllt år, och på torsdag blir det INDIANA! WOOOOH!

Till sist, våra filmer:

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Asså Larryyyyyy <3333 DEN perfekte mannen! ÅHHH vill bah ha han och gosa med!

Breadcat kommer slå stort!

2008-05-18 @ 23:17:11
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Jeckkkkkkkie

hähää du har saknat mig : ]

2008-05-20 @ 11:35:40

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0