lalalala

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, LALALALAAAA.....
Om ni inte har sett Seinfeld fattar ni inte, och då kan ni lika gärna LÄGGA AV! NU!

Idag tänkte jag dra en Malin och kirra en lista på allt jag ska köpa den här månaden:
  • Ny BH eftersom min favvo råkar vara i storlek A och mina bröst blir olyckliga.
  • Ny bikini av typ samma anledning. Hittade en råsnygg på ellos, värsta retro och mysig.
  • Jeansshorts, lite pösiga och alldeles PERFEKTA!
  • Ett par sådana där gladiatorsandaler (FULT NAMN) som jag hittade på Skocentrum. Jättesköna OCH snygga, jag blir helt galen.
  • Födelsedagspressy åt TESS! Gärna något till Paris, något förslag? PS. skriv i koder, hon läser bloggen DS
En annan VÄLDIGT najs sak är att min älskade moder köper skorna åt mig eftersom jag hade så mycket annat och dyrt att köpa, så då har jag faktiskt RÅD med att köpa dom där jeansen på Nicole. Me so happy girl. Dessutom bjussar hon på Jennies födelsedagsbio, Indiana Jones och something something chrystal skull och tralalala. Väldigt snällt indeed.
Nu ska jag platta krull-Alvas hår eftersom hon vill bli japanes. Tönt.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Steve Carell är så himla rolig:


Ordbajsningar
Postat av: TESS!

HELOOOLALALALALALLLALA

koooood hähähähähäh KÖP SHIA TILL MIG :DDD

Jag vill vara som Steve, han är ROLIG :DD

2008-05-15 @ 21:03:10
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: JEX

HMM... Blå träd dansar shottis i en lummig trädgård, halsar kan vara knytna och sädesälan har nått boet.

2008-05-16 @ 13:42:24

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0