KLART!

Hallelujah vad jag har förtjänat mig en slappardag med TESS! och lite Robert alltså! Äntligen har jag skrivit klart den där jädra geografiuppgiften om befolkning. Såg på devvan att den skulle varit inne vecka 5, men bättre sent än aldrig, som jag påpekade för Magnus. Även om det är.... 15 veckor för sent. Ah well. Det ordnar sig alltid.

Jag har också tackat ja till jobbet på Solbackens Äldreboende under andra perioden i sommar. Skulle gärna vilja att jag fick boka intervju (och få jobb) hos Online så jag kan försäkra mig om att jag faktiskt har råd att fara till London tillsammans med Jennie och se Queen i höst. Det skulle vara rånajzzzzzzzz.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0