kissnödig

Usch, nu har jag kommit till ett sånt där tillfälle igen - jag är kissnödig men orkar inte resa mig upp och gå och göra mina business. Dessutom är jag rädd att om jag rör mig så kommer Magnus skicka slaktar-blicken på mig. Gud förbjude att jag skulle störa hans älskade elever. Jag och Erika har redan fått honom och resten av klassen på oss för att vi satt och skrek "JOOOOKK, FRÅN VILDMARKEN AV ÄKTA BÄÄ-ÄR!"
Allt var Erikas fel, inte mitt.

Har bara samhällskunskapen kvar idag. Har tydligen några uppgifter att lämna in, men jag tror det är ett dåligt tecken att jag inte kan komma ihåg vad det skulle kunna vara. Inte ens om jag tänker efter lite grann. Lite pinsamt, kanske. Aldrig att jag skulle erkänna det för gullgrisen Janne, nej nej. JUOPPERIIII! Han tänkte, för övrigt, anmäla mig och Erika till polisen för att vi skjutsade på cykeln. Jag och Erika är badass idag, alltså.

Näe, nu måste jag verkligen kissa.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0