indy

Igår gick jag, TESS!, floff-floff och DR JEX på Indiana Jones och den töntigaste titeln någonsin.
Den var fett bra. Roligaste var ändå hur jag och TESS! ville se mer av Shia. Drömscenariot var att han skulle komma springandes och bah "I'VE BEEN SHOT!" och slita av sig tröjan för alla att se. Sen skulle typ Indy säga "... No, you haven't..." och Shia bah "Oh.... right... well, look at my aaaaaaaabs" och smeka sig lite. HHEHEEHEHHEH sexy
Det var faktiskt väldigt kul igår, och ikväll ska vi fira DR JEX föööör... tredje gången? Kan den tjejen sluta spela på sin 18-årsdag??!!? Nä, det är fint, hon är mys.

Janneboy babblar på som vanligt, men jag har slutat lyssna. Jag gillar Janne, jag lovar, men hans röst börjar bli lite sövande. Men han är go, han hjälpte mig med Honeysuckle lite grann, men jag är rädd att han nu tror att jag skriver något sorts kriminaldrama. Jag funderar på att låta honom läsa den och bli besviken.

Happy moment of... yesterday: Indiana Jones, lugnt, och när Linn av ingen anledning alls började asgarva åt  "Luther var en tysk munk"... jag skrattade så jag grät, det var bara så random.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Det var NAJS igår :D

och drömscentariot OH YEAH. VARFÖR skrev inte Steven Spielberg in det?!?!??! liksom han skulle ha gjort så många flickor glada. och liksom shia hade ju pumpat upp sig med ett ANTAL kilo muskler och dom fick man ju inte ens SE!

2008-05-23 @ 12:23:40
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0