hunger

Eftersom vi slutade klockan 11 idag stack jag till Midgård för att hänga lite med TESS!
Jag åt lunch med henne på Vilda mannen (eller hur var det?) och chockade några stycken med min närvaro. Det blev några "Men INGRID, vad faaaan gör DU här?!" hehehe, är jag busig eller är jag busig?
Hur som helst var det värsta äckelgrytan där (ägd midgård, min skolmat äger) så jag åt inte så mycket. Jag planerade nämligen att sticka till Cattis och köpa mig en macka på vägen hem. Tyvärr åkte jag från midgård PRECIS en minut i ett, alltså en minut innan kortet slutar fungera, sååååååååå ingen lunch för Ingrid. Jag kämpde mig hem genom motvinden bara för att finna absolut INGEN mat i huset. Så jag åt lite glass istället.

Nu försöker jag ringa Online för att skaffa mig ett försäljarjobb i sommar. Planen är att samla in några tusen till så att jag kan sticka med Jennie till London i höst och se Queen spela. Två gånger utomlands på ett år är liiiite för mycket för någon som inte har ett jobb, liksom. Tyvärr svarar inte kärringen på Online, och det gör mig ju mig bara mer och mer nervös... Vill helst föra samtalet medans ingen är hemma här.

Ordbajsningar
Postat av: The_big_F

Att du hänger på midgård så där är coolt. Inte lika coolt att inte träffa mig!

2008-05-07 @ 17:25:42
Postat av: erika

Du är schnell

2008-05-08 @ 10:37:32
URL: http://erikajuh.blogg.se
Postat av: TESS!

MEN VILDMANNEN, DUMBASS

2008-05-08 @ 12:07:46
URL: http://modertherese.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0