fjupp

Knappt hade jag då kommit hem förrän det bar iväg till Idun (Inte folkets hus som vissa säger...) och ta kort på alla fina bal....ungdomar... TESS! Hanna och Floff-floff var ju lugnt finast. Pimp-Floff som hade två tjejer, alltså....
Sen blev det fin-middag för familjen Kling. På Subway. Pappa hade kuponger, serru.

Nu borde jag egentligen plugga lite samhällskunskap, men jag tror det passar bäst imorn... hrm hrm...
Tror jag kanske ska se en till liten film, eller House för att sörja över att det är säsongsuppehåll på fyran. Gosh, asså.

Här skulle det egentligen vara en bild på Bal-TESS! men Dr Jex har ingen sladd till mobilen.

Ordbajsningar
Postat av: TESS

jag hanna och olof var H-O-T :DDDD

2008-05-28 @ 09:04:16
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0