cookies

Jag ville få mina syskon att se vår film om lärarna, men dom störtvägrade. Till slut gick dom med på att se den om jag lovade att göra cookies åt dom. Dom såg den, och faaaaan att jag bakar cookies heller. Jävla mongon. Jag har ju precis lagat mat åt dom.

Jag vill jättegärna lägga upp vår film på Youtube, men jag vet inte riktigt om jag får. Dessutom tror jag inte speciellt många skulle vilja se den, men men. Det skulle vara kul i alla fall, för då försvinner den aldrig. Ah well.

Fan vad lite jag hade att skriva här då. Helt torrt var det i mina... hjärn...kanaler.
Jo,jag har sökt sommarjobb på Online.. hum hum hum... ooooch... öööh.... jag har typ inte gjort något mer. Eller jo, jag har bytt meddelande på min telefonsvarare.... Nu är det jätteroligt, för den som vill höra. Eeeehh... försöker få tag på Jennien också (som för övrigt inte ALLS har någon rolig telefonsvarare), eftersom jag är en dålig vänringare och få höra om planerna imorn... Eeeeeeh.... jaa... nu är ni allt glada att ni klickade in på min blogg så ni kunde läsa om allt möjligt spännande i mitt liv, va?

Ordbajsningar
Postat av: malin

jävla dålig stil på kändisar du har, mongo!

2008-05-08 @ 20:25:10
URL: http://malbral.blogg.se/
Postat av: malin

oj, blev kommentar på fel inlägg... men du fattar

2008-05-08 @ 20:26:01
URL: http://malbral.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0