ba-donka-donk

Hittade värsta roliga intervjun med Hugh, när han var på Ellen (det bästa med två världar - förenade i ett program!) och dom hade en tävling i hur många amerikanska slangord dom kan. Bland annat kom "ba-donka-donk" upp, som inte Hugh kunde (det är rumpa, JENNIE!). Eftersom Ellen älskar låten "Low" så drog hon till med ett "Shawty" också. Den kunde han inte heller. Han är nog lite dum, den där Hugh.

Jag och TESS! har bestämt oss för att bli manusförfattare. När vi väl har establiserat oss i den amerikanska kvalitetsfilmsindustrin (det är ett riktigt ord, jag lovar) så kan vi börja skriva lite knäppare saker. Jag ska även regissera så att det blir HELT våran syn på det hela. Hehehehehe.
Oj, vad mina glasögon är smutsiga.

Den här videon var en av mina favvosar från de nya SNL-omgången med SHIA! Man måste bara älska Bills ansiktsuttryck när han är galen. Gosh vilken sexig man alltså....

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

SOM FAN ATT VI SKA BLI MANUSFÖRFATTARE :D

2008-05-13 @ 11:53:47
URL: http://modertherese.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0