AAaaaaaaahaaAAhahah

Rubriken började som ett utpustat glädje-"aaaaaaah" fast slutade som ett "hahaha" av ren lycka och sprudlighet i min kropp över att sommaren kanske faktiskt till och med är här nu? Jag vet att det alltid slutar med att det blir snöslask när man säger/skriver såna meningar, men jag orkar inte ens bry mig.

Har funnit den största lyckan: mitt trådlösa internet sträcker sig äääända ut hit till studsmattan. Hehehe. Tänk, nästa gång just DU chattar med mig kanske jag hoppar samtidigt som jag skriver. Hahahahah vilken syyyyyyyyyn. Mina grannar tror att jag är galna, hehehhe *vinkar tafatt över staketet*
Har till och me dragit på mig en gammal strapless BH för att kunna sola utan att få märken. Hur Malin-och-Becky-som-solar-solarium-och-får-hudcancer-i-förtid-men-låtsas-att-dom-inte-bryr-sig-även -om-dom-vet-att-jag-har-rätt-aktigt är inte DET?! Jag sörjer till och med att jag inte har en bikini som inte får mina boobies att ploppa ut och ge grannarna ännu en anledning till att glutta över staketet. KEEP IT ON YOUR SIDE, BITCHES! *hytter åt dom*
Do not fear, however, jag har ju fått pengar nu, så jag ska köpa min efterlängtade bikini från ellos.se idag. NU till och med. Tralalalla.

Igår hade jag dessutom väldigt trevligt hemma hos TESS! som fyllde 19 år. Lill-gumsan som har blivit så stor. Jag och TESS! firar nu (runt den här tiden på året, i alla fall) ettårsdag, så grattis till oss! Väldigt lycklig över att jag bestämde mig för att charma TESS! så hon ville bli min vän. Hehehehehe.
Nu ska jag sätta på lite musik på Youtube och sola ryggen, för jag har trådlöst internet ut i trädgården. Har du det? NÄÄÄÄEEEEEEEE *schparren*

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

JAG FYLLER ÅR IMORRRRN PÅ SÖNDAG DIN TATTARE!

2008-05-31 @ 21:52:36
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: becky

idag och igår har jag solat utomhus, fuck solarium! dock hade jag ingen solkräm så jag är helt uppbränt :(

2008-05-31 @ 21:59:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0