ursäkta

Ursäkta mig? Jag förstår fortfarande inte fyllekodens mening. Har någon ens förklarat den för mig? Det känns inte så i alla fall.

Idag har jag sett på "Livet från den ljusa sidan". Jag gråter mig verkligen igenom hela den filmen, den är så fruktansvärt bra. Fattar inte varför jag alltid glömmer den när jag ska räkna upp mina favoritfilmer.
Mina favoritfilmer vad jag vet/kommer ihåg:
  •  Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
  • The Darjeeling Limited
  • Livet från den ljusa sidan
  • The Blues Brothers
  • Gökboet
Nu kommer jag inte på några fler filmer jag verkligen älskar. Några förslag?

Nu har jag också suttit och pratat nostalgi från gamla klassen med min kära Linnéa. Tänka sig hur länge sen det var vi gick i samma klass, liksom? Dessutom känns det konstigt att jag alltid kommer minnas Frida, Josefin, Linnéa och Julia som min allra äldsta vänner, ända tills jag blir gammal och dör. Det tycker jag kan vara lite läskigt, sådär.

"What if this is as good as it gets?"

Ordbajsningar
Postat av: Viika

Ha en mysig kväll! :)

2008-03-27 @ 17:09:00
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: TESS!

JUNO!

2008-03-27 @ 19:50:28
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: LINN

alltså "Livet från.." är ju inte så bra. du kan ju inte jämföra den med fight club direkt! skäms på dig

2008-03-27 @ 20:58:34
Postat av: Darth Vader: I am your Father

Jag har några förslag på bra filmer, kanske kommer de strax efter 5:e plats: Matrix (ettan), Sagan om ringen, Into the wild, No country for old men, Rambo, Bamse.

2008-04-03 @ 13:03:44

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0