urlahjfhöswoehfbpåhbaqn ms,v¨fbpoåhews

Uuuuuuuuuuuuuusch. Jag har SÅ ingen BH på mig, right now. Hur många glas vatten tror jag har hällt i mig idag? Tre miljoner liter, minst. Det är tre miljoner kubikdecimeter. Sug på den du!
Jag har i alla fall en "glad" nyhet: Efter 12 veckors väntan har jag äntligen fått blöda lite. Med tanke på att det är hela SJUTTON personer som läser den här bloggen tänkte jag vara lite diskret och inte bara skriva ut ordet "mens" mitt i allt. Om jag skriver "blodklumpståget har anlänt till Kling-stationen" får man väl tänka lite grann, tycker inte du det?

Jag saknar min Jennie så himla hårt. Om hon var hemma i Umeå skulle hon minsann muntra upp mig i mina sjuktider. Hon skulle i alla fall försöka... Eller... hon skulle påpeka att hon alltid är sjuk eller gravid eller liknande, men ingen - INGEN, I TELL YOU, klagar lika bra som hon gör. Hon klagar och sen ursäktar hon sig, som om det gör det mindre klagande, vilket är supergulligt. Ungefär som Vickie gör när hon låtsas vara generad när hon berättar något superprivat eller snuskigt men alla runt matbordet vet egentligen att hon tycker att det är ganska roligt när alla blir tysta och gapar och maten faller ut ur våra munnar. Gooooooooooott.

Jag vill jättegärna spendera denna söndagskväll med mina klasskompisar, men istället får ni väl bara sitta hemma hos Linni och supas och tänka tillbaka på alla fina minnen ni har av mig. Hahaha, som den gången... Nä, okej, jag ska inte förstöra stämningen för er. Ni måste få minnas själva. Men ni kan väl i alla fall LÅTSAS som om jag vore där och förstör ert supande och hyllar min mens. MENS! THERE - I SAID IT!

Ordbajsningar
Postat av: malin

fy SJUTTON för mens alltså

2008-03-23 @ 18:00:41
URL: http://malbral.blogg.se
Postat av: becky

ingen är i form för något mys hos linn så det blir inget av! och grattis till mensen förresten!

2008-03-23 @ 19:29:11
Postat av: erika

Spara lite lingonsaft till mig va?

2008-03-23 @ 21:43:19
URL: http://erikajuh.blogg.se
Postat av: JENNIE(ANTAGLIGEN)

HEEJ! Alltså jag hade skrivit värsta klockrena kommentaren, men så funkade inte bajsbloggen då så... Ja, det försvann. Så här kommer en dålig kopia:
SÅÅ mycket gnäller jag väl inte! Eller, jag oroar ju mig mycket, men gnäller ja så mycket? Kanske.. Eller gnäller jag mer än vad en vanlig person gnäller, som normalt alltså? KANSKE? KANSKE INTE?! Har inte tänkt på det... Jag kanske är värsta gnällapan egentliten, så så säger ingen nått! Förutom du som tycekr det är charmigt av mig, när jag ber om ursäkt... WELL jag har åtminstonde vett att be om ursäkt! HMPF!
Och en annan sak, så lät det där ingrid-tågstation och blodklumpar jätteäckligt!! I LIKE!
Okej, det här blev en mkt sämre kopia men du lsäte inte det första så lika glad för det är jag...eller du, eller... VÄRLDEN!

2008-03-24 @ 15:37:15
URL: http://jenkla.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0