synk

Få är så lyckliga som jag är just i detta nu. Jag (min pappa) har lyckats räkna ut hur man kooplar datorn till TVn. Jag vet vad ni tänker - ja, just nu sitter jag och bloggar på big screen TV. Ägda blev ni allihopa.

Nu är det tydligen uppladdning för Melodifestivalen, och jag blir helt gaaaaalen. Jag gillar INTE Melodifestivalen särskilt mycket. Det är aldrig bra musik och bara jättejobbiga människor som är med. Det enda som är roligt är Luuks skämt mellan låtarna, men Erika gillar ju inte honom... så det förstörde en hel del...

Lalalala, vet itne riktigt vad jag ska skriva här. Det har inte hänt så mycket den senaste dagen. Jag har suttit i min pyjamas, och gör det fortfarande, ska snart duscha. Dessutom har jag mobilen i trosorna. Asså, på sidan av trosorna, liksom. I resåren. Jag har väntat ett samtal av Jennie hela dagen, och jag har inte haft några fickor på pyjamasbyxorna. Det suger ju. Det är det ENDA som förbannar dessa pyjamasbyxor, annars är dom som sända från himlen. Jag har sugigt i mig lite nudlar och fil med müsli. Det är rätt gott. Funderar på om jag ska cykla ikväll eller inte. Pappa tog fram moppen igår, så det skulle vara trevligt att moppa. Men jag kommer säkert halka och dö, och det är nog inte så skönt. Jennie tror inte att jag kommer kunna cykla, dock. Det är ganska elakt av henne, tycker jag. Jag ska inte skriva något elakt om henne här tillbaka, för jag försöker bli snäll. Snäll-Ingrid kan ni kalla mig, hädanefter.
.............puss

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

BJÖRN ÄR JU MED I MELI! GOSH! Antagligen ser man Meli för hans skull!

2008-03-15 @ 15:28:56
URL: http://modertheresa.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0