storasyster

Jag fick precis leka storasyster när en av mina småsystrar kom och frågade hur man använder en tampong. Jag kan inte påstå att jag var till mycket hjälp...
- Ingrid, hur använder man en tampong?
- Eeehh... prova ha ena benet på toaletten?
- Jag har provat, det funkar inte.
- Jamen... eehh... Maybe you're not ready... hehehe... TRY USING THE FORCE, ehhehehee.... eh...
*går därifrån*

Älskar den här videon när snubben håller på att visa olika roliga ljud och grimaser han kan göra. Min favvo är när han säger "POOPDY, POOPDY, POOPDY" eller när han har glasögonen snett och stryker till håret. roooooooooooligt.


HAHAHAHA JAG HITTADE EN TILL!



Okej, det här var ju BARA läskigt! Ungefär HELA den här videon påminner mig om Jennie. Seriöst, det är ju lite creepy hur lik han är... i sättet...


Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Asså första videon och näst sista fejan med halsen asså JAG DÖÖÖÖR hahahahahahah
SISTA PÅ ANDRA AHAHAHAHAHAHAHAH!
Det stämde faktiskt lite att han var lik Jennie i den sista :P

2008-03-19 @ 19:51:48
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: Victoria

meeen vafan kling!!!!!!!1
du ska vara en storasyster.. VILL DU ATT JAG SKA LÄRA DIN LILLASYSTER ELLER?

2008-03-19 @ 20:41:47
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: becky

hahahahha, fan vad sweet att din lillasyster frågade dig hur man använder en tampong.. du skulle ha varit lite mer informativ!!

2008-03-21 @ 14:00:03
Postat av: JENNIE

Hahahahahahahahahahaha ÄR JAG SÅDÄR?! Okej vissa saker kunde jag väl känna igen, MEN ANNARS? hahahahahahaha ÅÅH jätteeroliga!!!

2008-03-25 @ 12:07:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0