slem

Jag som trodde att min regelbundna införskaffning av C-vitaminer skulle hindra mig från att bli sjuk - tji fick jag! Jag har en sorts filosofi om att när jag känner att jag börjar bli sjuk fortsätter jag ändå leva mitt liv och göra alla andra saker jag skulle gjort om jag var frisk. Tyvärr har det aldrig funkat ens lite grann. Därför har mina äventyr hos Linn, TESS! och mormor och morfar gjort det omöjligt för mig att närvara vid festandet som kommer pågå ikväll hos Linni. När jag nu på morgonen övertalade mig själv om att det inte fanns någon chans för mig att lämna huset under denna soliga påskdag skickade jag ett mass-sms för att få lite sympati-sms tillbaka. Så var precis fallet då jag fick några "Krya på dig, gullet!" tillbaka. Dock (ja, Erika, du använder det rätt) ägde Linnis sms ut alla andras! Jag skrev hur jag inte skulle kunna vara med ikväll på alla roligheter (som säkert fick många att gråta) och hennes svar blev "My heart will go on..." Världens diss, liksom! Fan vad kul.

Igår i bilen på väg hem från påskmiddagen:
- Men hallå, pappa kör ju fel väg!
- Det är inte pappa som kör... Det är Ernst! "Kom nu små barn, vi ska fara och köpa några senapsgula gardiner!"
- "Det kommer passa perfekt till vår benvita fondvägg. Varför inte hänga upp några supermysiga familjefoton, också?"

Min familj hatar Ernst och allt han står för. Fattar inte varför typ mer än hälften av Sveriges kvinnliga (och säkert manliga) befolkning faktiskt tänder på honom. Undrar hur många det är som tänker på honom istället för på sin partner under sex...

Jag tror inte mitt immunförsvar förbättras något av det faktum att jag äter godis istället för riktig mat. Igår under påskäggsjakten i huset fick vi två ägg var. Jag kan glatt meddela att jag hittade båda mina FÖRST AV ALLA! Det är första gången det har hänt för mig, och nu räcker det för resten av året. Väl hemma hos mina kära morföräldrar fick vi två påsar godis var. Vet ni hur mycket godis det är?! Dessutom kom lilla älsklings-Frida förbi med en påse Stjärnsnacks. Hon är finast.

Ojojoj. Erika sa till mig att jag var tvungen att blogga ett sjukinlägg, men liksom, det här blev långt. Ah, well, det kommer mera! Kommer sitta och blogga synd om mig själv hela dagen, så. Medans ni väntar på mitt nästa blogginlägg kan ni fira lite med Vengaboys:

Ordbajsningar
Postat av: LINN

BOOM BOOM BOOM BOOM! I want you in my room

2008-03-23 @ 12:30:03
Postat av: TESS!

Asså du och dina Vengaboys!

2008-03-23 @ 14:39:25
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: victoria

HAHAHHA DET FLÖG SNOR UR MIN NÄSA - my heart will go on...
alltså... S N O R

sorry att jag inte skickade tillbaka :( men... jag orkade inte

2008-03-24 @ 00:13:53
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0