NORA

Hej Nora!
Det här är ett inlägg till dig. Eller inte. Tyckte det bara var ganska roligt att du hittade min blogg. Om du vill kan du kolla in den här videon , den är jätterolig. Kan vi inte ha språkresa till Japan och göra massa såna här reklamer? Jag har jättemånga idéer, vet inte vad jag ska göra av alla. Det är därför jag låter så mycket på lektionerna - det är alla mina tankar som vill komma ut.

Idag är jag så trött så jag snart faller omkull. Mina ögon kan knappt hålla sig öppna, och det är lite läskigt. Jag har ändå sovit gott inatt, och jag har fått en ny kudde. Typ en sån där nackkudde som är så skön. Gud så tråkigt det här blev. Nu lägger jag ner.

Ordbajsningar
Postat av: MALIN, DIN FAVORIT

smöra på du.......

2008-03-11 @ 14:37:49
URL: http://malbral.blogg.se
Postat av: Victoria

BUTTer

2008-03-11 @ 17:20:10
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: Nora

Bonsoir mademoiselle Ingrid!
Ok, nu har jag sett på videon och 2 saker blev jag inte klok av.
1-dansen, jag tror att du dansar mycket bättre.
2-språket,Du kommer att låta mycket bättre än honom.
RESULTAT
Jag köper din idé om du övertyggar 3 till att spela in en video.
Vad tycker du?
Annars så kan du sitta och nöja dig med att jag pratar och du lyssnar på mig.Jag lär dig franska och du lär mig svenska för du lära hitta massor a fel.
Ok, nu är jag klar får jag ett MVG på hitta rätt blogg på nätet?

Kram
Nora

2008-03-11 @ 20:45:18
Postat av: malin

haha sööt nora! ...fyllekod

2008-03-12 @ 09:52:49
URL: http://malbral.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0