madrid

Jag kan nu inte sluta tänka på Madrid och den skandinaviska skolan som befinner sig där. Jag skrev till dom i höstas nån gång och frågade mer om anmälning och avgifter och massa, och idag fick jag ett mail där rektorn frågade om jag fortfarande var intresserad eftersom det finns platser kvar till läsåret 08/09. Det personliga brevet och massa annat ska vara inne innan 14 mars och jag vet inte när man måste betala allt. Jag har skrivit tillbaka och frågat, för om det är tillräckligt med tid ska jag försöka söka några sista minuten-stipendium. Om jag och ni har riktigt tur så slipper ni mig ett helt år. Ni kommer sakna mig som en jordplätt, och jag kommer sakna er som en vattenfläck. Jag har ingen rim och reson i mitt huvud, allt är Linns fel.

Nu kan jag påbörja mitt HATINLÄGG till MALIN, den lilla diaboliska bloggaren! VADÅ NEGATIV?! Jag är sneeeell *sean banan* Bara för att jag påpekar att droskans pancakes äger henne fjollplättar (vilket dom förmodligen inte ens gör) så förtjänar jag ett elakt litet blogginlägg från malins sida? I DON'T THINK SO!
Och vadå hon kommer ta mig när skolan börjar igen? Hon når fan inte ens upp får att ge mig ett tittie-squeeze. Det är HON som ska akta sig. Här har du. Ja, det är en fot. Det är vad du förtjänar, din lilla sköka.

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

det var dethär jag ville med mitt inlägg, att jag skulle få vara med på din blogg!! (eftersom att du inte nämnde att du saknade mig i det andra inlägget..= tack MIN NYPONROS!

2008-03-05 @ 10:51:25
URL: http://malbral.blogg.se
Postat av: TESS!

JAG KOMMER SAKNA DIIIIGGGGGGGG!!!!!!!!!!
FÖRSVINN INTE UR MITT LIV ;____________________;

2008-03-05 @ 12:03:39
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: Victoria

hahahha ......

2008-03-05 @ 19:48:59
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0