lollipop

Nu har jag dansat riktigt vilt till Lollipop på min iPod. Den är så fruktansvärt festlig, tack Malin som introducerade den för mig. Dessutom, eftersom jag vill göra det till en tradition med SNÄLL-DAG VARJE DAG, har jag bakat cookies till allihopa. Ni kan få dom efter provet imorn, för då vill man antingen fira eller tröstäta, och det är alltid läge för cookies. Cookies är himlens pärlor sända hit till jorden i form av små runda degplättar med en area på ca 12 cm2.
Ja, som pluggningsmetod har jag räknat ut arean på cookiesarna. Jag gjorde det också plåten, samt volymen på bunken jag blandade degen i och ugnen. Jag är en sån där som blir så fruktansvärt skadad av allt jag jobbar med för tillfället.

Ordbajsningar
Postat av: becky

åh, ingrid, du är en himlens pärla sänd hit till jorden i form av en... ja du vet..

2008-03-17 @ 20:14:54
Postat av: erika

när jag läste det här löpte jag iväg till köket och gjorde egna cookies. chokladbitarna blev dock gigantiska. Får se hur dom blev när jag tar ut dom ur ugna..
c'ya.

2008-03-17 @ 21:53:32
URL: http://erikajuh.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0