körkort

Idag skaffade jag mitt körkort.
Okej, där ljög jag.
Jag började övningsköra.
Okej, där ljög jag också.
Jag gick en kurs för att kunna börja övningsköra.
Nej, fan, nu ljög jag igen.
Jag gick en kurs för att kunna börja övningsköra om NÅGRA VECKOR.
Halleluja.

Jag blev illamående av den dåliga luften i den pyttelilla lokalen och av den vidrige och avskyvärda trafikskoleläraren. Bara generaliserande mot ungdomar, killar, tjejer, gubbar, gummor och allt därimellan. Kommentarer som "Jaa, nä man tagi sej att par öl... ni vät ju hu de ä, gubbar! Då bruka frugan säga åt'n att packa ihopet" och "Pappor, om ni ha söner så kan ni räkna med en hel del sena nättär och slirande bilar!" fick mig att gömma mig bakom min mugg med choklad. Istället satt jag för det mesta och kluddade min autograf (fyllde två A4-sidor med den) och klickade med pennan tills han sa åt mig att sluta. Dessutom skrattade han åt mig när jag var den enda som inte visste hur man växlade. Gubbjävel.

Nu ska jag istället muntra upp med mig med någon Fry & Laurie-sketch som TESS! skickade i ett offlinemeddelande (ÄLSKAR OFFLINEMEDDELANDEN) och ett osett SNL-avsnitt.
Halleluja.

Ordbajsningar
Postat av: gubbjäveln

Men det ante mig att en sån som du inte visste hur man växlar.

2008-03-13 @ 21:32:43
Postat av: malin

haha du är så gullig när du ljuger, eller det låter på något sätt gulligt, mihi! jag vet många du kan gifta dig med juuuu, varför inte linn som är så kramgo?! och fyllekoden vänjer man sig vid, ta en öl så är det fixat kan jag lova! (det är mitt trick iaf..) PUSS OCH KRAM VI SES PÅ STAN

2008-03-13 @ 21:37:22
URL: http://malbral.blogg.se
Postat av: TESS!

jaaaa offline meddelanden är ftw :DDDD

2008-03-14 @ 10:26:28
URL: http://modertherese.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0