hål

Eftersom jag nu börjar denna TREND om att ha en rubrik som bara är det första (eller möjigtvis andra) ord jag tänker på, tänkte jag att jag ändå kan motivera varför just det ordet. Det blir som mycket mer trevligt att läsa för er alla, tycker inte ni det?
Jag valde hål för att jag ville skrämma Linn. HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HEHEHEHEHEHEHE!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon har en VÄLDIGT irrationell rädsla för HÅL, och det är typ det roligaste jag någonsin hört. HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL!!!!!!!! Nu sitter hon säkert hemma och har kissat på sig. Den lilla stackaren. HÅL!

Nu har jag sett No country for old men. Den var faktiskt riktigt bra och spännande. Kanske inte världens bästa film, men absolut värd sina Oscars, för jag tror det inte har kommit någon bättre film än den i år. Grymt värt att... bli bjuden på, hehe.
Väldigt förtjust över att min morbror och mina kusiner är här i veckan. Min morbror är så himla rolig. På bion hade han skaffat ett alldeles eget sugrör till mig och satt och pekade på alla som hade mjäll. Dessutom skrattar han alldeles för mycket åt sina egna skämt.

HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL HÅL, HEHEHEHEHE!!!!

Idag har jag, Jennie, Floff-Floff och TESS! skrivit lite på våra sketcher och planerat inför filmningen. Det känns råbra och på fredag och söndag blire ÅKA AV, höhöhö. Imorn ska dessutom Idil, Vickie och Linn komma hit och baka lite. Jag glömde säga till dom att alla mina syskon + två av mina kusiner kommer vara närvarande, men förhoppningsvis ser dom det här innan dom kommer hit och hinner... eehh... förbereda sig lite. Men alla är jättesnälla, jag lovar.


Ordbajsningar
Postat av: TESS!

HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

2008-03-04 @ 11:30:07
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: Victoria

Kan han göra något utan att vara sexig? som ett bombnedslag utan ljudet och askan och det dära. men du fattar.

2008-03-04 @ 21:52:16
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0