glasögonlukt

När jag tar ut min glasögon ur fodralet så luktar dom jättekonstigt. Nästan som något sorts rengöringsmedel, fast sötare och godare. Vet inte riktigt om jag gillar det eller inte, det återstår att se.

Nu när jag kommit mig in från det fruktansvärde vädret bytte jag direkt om till pyjamasbyxor. Det fanns inget att äta, så jag hällde i mig två paket mjölk, hehe. Nu har jag legat och kvidit på soffan i någon timme och sett på Will och Grace och massa andra dåliga serier. Jag har jätteont i magen, och om jag har riktigt tur så är det mensvärk. Vadå att jag inte har regelbunden mens? Den kommer ju ändå var... elfte vecka? Det är rätt zkillat.

Nu ska jag se Ellen för att muntra upp mina äggstockar lite. Hon är bääääst. Usch, jag måste verkligen sluta tjata om henne.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Tjat-Ingrid

2008-03-10 @ 20:48:08
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: Victoria

alltså din jävla mens.. du borde käka ppiller så att du får fina stora bröst och såklart... regelbunden mens :d

2008-03-10 @ 22:06:25
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: jennie

tjat-ingrid!

2008-03-11 @ 18:33:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0