ellen

Jag har drömt om Ellen Degeneres i, inte en, inte två - utan TRE nätter i rad. Inte bara att vi var världens bästa kompisar, för det är ju uppenbarligen inte bara ett drömscenario, utan att jag verkligen är ihop med henne. Jag tycker inte att det säger något om min sexualitet alls. Dessutom drömde jag också att hon var och grävde i min arm, men jag tror det har något att göra med det faktum att jag är alldeles UPPSKUREN och BLOTTAD! Vickie säger att jag överdriver min...hrmm.. åkomma, men det tycker inte jag. HON kan vara överdriven.

Nu sitter jag och bränner filmer, äter kladdkaka och - Ja, ser på Ellen... Hehehe. Hon ÄR ju bara för rolig, kan ni lägga av? Som Jennie sa när jag blottade mitt "problem" för henne: "Jamen... hon får dig ju att skratta... och hon är ju äldre än dig... sååå... det är väl inte så konstigt om du känner dig attraherad av henne? Sen att hon råkade vara en KVINNA.... Ja, det var ju bara otur."

Okej, men nog om min älskade nu... Ellen, alltså. Inte Jennie. Hon är ju fet.... Inte för att jag älskar Ellen, då... HEHEHEEEEE eeehh.... heh....

Imorn börjar skolan, och även om jag knappt kan vänta till att få träffa alla fina och få dom att börja spela ACHTUNG, DIE KURVE så finns det ju en del saker man kan vara utan. Typ, jättebebisar, enorma klyftor som bara vill äta upp en (man blir som hypnotiserad), bh-lösa bröst och matteprov som inte ens har något bestämt datum. SKA vi ha matteprov eller finns det bara i mitt huvud? *slår huvud mot en sten* GET IT OUT! GET IT OOOOOOOUUUUUUUUUTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Usch, jag lovar Ellen inte har några problem med såna löjliga saker som matteprov. Hon är ju lesbisk, you know.

Mitt lov har faktiskt varit bra. Jag känner hur jag bara blir bättre och bättre på hur jag väljer att spendera mina lov. Jag minns mitt värsta lov någonsin, jag tror det var för precis ett år sedan. ALLA mina vänner åkta bort under antingen sport- eller påsklovet, och jag blev sittandes hemma i en vecka tittandes på Seinfeld. Jag skojar inte, jag gick inte ut under hela veckan. Jag tror inte jag duschade, heller. Jag satt i min pyjamas och såg timme efter timme av Seinfeld. Det var fruktansvärt givande, och jag känner att det var under den tiden jag verkligen lärde känna mig själv... NOT.
Under det här lovet har jag spenderat förmiddagarna med att se lite 30 Rock (typ en av dom härligaste serierna någonsin, tyvärr finns det knappt några avsnitt.) eller film, och sen kvällarna med kompisar. Ja, VICKIE, jag HAR kompisar.

Jag har också blivit RIKTIGT bra på att ordbajsa ett helt inlägg. Fyfan vad bra jag är, alltså. Och Bencky kan ju ta sig som tycker att jag skriver om ointressanta saker. BENcky! HEHEHEHEHEHE. Näe, hon är fin att ligga på om kalla nätter.

Kladdkaka

Ordbajsningar
Postat av: Victoria

cp

2008-03-09 @ 23:01:22
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: Victoria

du är underbar nästan lika fina bröst som erika :D

2008-03-09 @ 23:06:24
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: benky

ahw vad gulligt du är :]
att du är lesbisk var knappast någon nyhet, jag har sett hur du tittar på mig i smyg!! jag kan föreställa mig vilka blickar du då ger ellen....

2008-03-09 @ 23:12:59

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0