darjeeling

Ååhh, har precis sett The Darjeeling Limited ännu en gång. Det är ju bara världens bästa film - rolig, vacker osv osv. Det där lät ju jätteentusiastiskt att dra till med ett "osv osv", men den är faktiskt jättebra och jag rekommenderar den till alla!
Dessutom tycker jag att det BARA är bullshit att jag tycker att ALLA filmer är bra. Det är dom verkligen inte. Finns många jääääävligt dåliga filmer, och många filmer som bara är sådär. Det som mina klasskompisar uppfattar är när jag bara pratar om de filmer jag faktiskt TYCKER är bra. Varför skulle jag prata om dåliga filmer för? ANtagligen pratar jag ju bara om dom filmer jag tycker om, liksom. Och det är INTE alla filmer. Tyst med er.

Idag har TESS! varit här, och vi har filmat brevbärar-sketchen. Den blev faktiskt råbra, förutom att jag och TESS! är så himla dåliga skådisar. I slutet fick jag en alldeles scen, dock (som jag ägde skiten ur) där jag ska springa iväg från TESS! Jag springer ned för hela vår gata i panik, och det är faktiskt bara skitakul.


OKEJ, jag säger kanske att många saker är JÄTTEroliga och att dom flesta filmer är JÄTTEbra, men liksom - JAG ÄR EN POSITIV PERSON. Så det så. Jag vet att ni alla bara är avis på att jag är så positiv hela tiden och säger att jag älskar allt och alla. Gosh, asså.

Saker jag VERKLIGEN inte säger att jag älskar:
  • Mittbena
  • BH-lösa bröst
  • Knarkhoror
  • Knarkhoror med BÅDE mittbena och ingen BH (se Katie Holmes, Maggie Gyllenhaal, Kirsten Dunst m.fl.)
  • Folk som plingar på bussen på Vasaplan
  • Folk som ställer sig upp och måste vänta jättelänge på att bussen ska stanna, istället för att bara vänta tills bussen saktar in och DÅ ställa sig upp. Värdelöst.
  • Jättebebisar
  • Klyftor som skulle kunna äta en
  • Folk som egentligen drar några skämt men ändå anser sig vara roliga personer

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Men bara för att du är en dålig skådis så skaru inte klanka ner på mig!
.....
Okej jag SUGER på att spela men du ska inte hacka på mig för det på din blogg MF!!!!!! :@@@@@@@@

2008-03-17 @ 08:24:17
URL: http://modertherese.blogg.se
Postat av: jennieeeeee

Hahahahahahahaha SNYGG du är som brevbärare!! Jag såg inte att det var du först, hahahah! MÅSTE FÅ SE DEN JU 8-)

2008-03-17 @ 10:54:57
URL: http://jenkla.blogg.se
Postat av: jennie igeeeen

Alltså! hahahahahahhah DET SER VERKLIGEN INTE UT SOM DU!! hahahaha

2008-03-17 @ 10:55:34

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0